Existuje mnoho způsobů, jakými můžete propagovat svou webovou stránku. Ať už potřebujete získat nové návštěvníky vašeho webu nebo nové zákazníky na váš internetový obchod, potřebujete kvalitní a efektivní reklamu. Mnoho lidí a firem platí za různé propagace, které jim nepřinesou žádný obrat. V poslední době je velmi in propagace produktů přes influencery. Tato možnost je efektivní pouze v případě, pokud si domluvíte spolupráci s takovým influencerem, který nemá koupené nebo domluvené sledující. Mám pro vás jiný tip. Velmi silným nástrojem marketingu, který je efektivní určitě musíte vyzkoušet, je takzvaná PPC reklama.
PPC je zkratka z anglického pay-per-click a v překladu znamená „platba za kliknutí“. U tohoto typu internetové reklamy platíte za každý proklik na reklamní inzerát, tedy za každého člověka, kterého vaše reklama zaujme a proklikne se na vámi propagovanou stránku. Hlavní nespornou výhodou je tedy to, že neplatíte za samotné zobrazení reklamy, ale až za kliknutí na ní. Takový reklamní inzerát může mít mnoho podob a může se nacházet v internetových vyhledávačích, na webových stránkách nebo na sociálních sítích.
PPC reklama má samozřejmě mnoho dalších výhod. Je přesně cílena na klienty, které by mohl váš produkt či web zaujmout a můžete ji využít i v případě, že potřebujete cílit na specifickou klientelu. Tato reklama je také cenově výhodná, protože platíte pouze za prokliky, ne za samotné shlédnutí reklamy. PPC reklama je natolik flexibilní, že je nabízí možnost okamžitě reagovat na změny. Během několika minut jí můžete pozastavit, aktualizovat a znovu obnovit. A samozřejmě velmi pozitivním důsledkem této reklamy je flexibilita. Výsledky jsou často viditelné okamžitě po spuštění reklamy a jsou také přesně měřitelné. Jednoduše tak můžete vyhodnotit její přínos.
Pokud si nevíte rady, svou kampaň můžete svěřit profesionálům. S PPC kampaní vám pomůže například PPC Ostrava https://www.imperialmedia.cz/ppc-ostrava/.