Každý podnikatel, freelancer i bloger se chce zviditelnit, aby o něm lidé věděli, navštěvovali jeho web a objednávali jeho produkty či služby. Zkuste využít některou z metod nové a průlomové metody online propagace. Buzz je možná netradiční, ale skvěle funguje. Zakládá si totiž na vyvolání zájmu u potenciálního klienta, a to novým a neotřelým způsobem.
Nejefektivnější způsoby tohoto novodobého marketingu jsou přitom finančně velmi nenáročné. Při správném postavení kampaně se povědomí o značce nebo produktu šíří prakticky samo prostřednictvím spokojených zákazníků a fanoušků brandu. Podívejme se na některé z nástrojů, které můžete využít i pro svou společnost bez ohledu na to, co nabízíte.
Buďte virální
Tzv. virál je naprostým základem úspěšného buzzu. Jde o zajímavé a snadno zapamatovatelné video, text nebo obrázek. Obsah přitom šíří samotní uživatelé prostřednictvím e-mailů nebo sociálních sítí. Úspěšnost takového příspěvku poznáte snadno podle toho, jak moc ho lidé sdílí a šíří dál. Velkou výhodou je to, že investujete pouze do samotného příspěvku.
Product placement
Product placement potkáte dnes na každém kroku. Ať jde o filmy, seriály nebo hudební videoklipy, vidíte to všude. Hrdina vašeho oblíbeného seriálu začne popíjet energetický nápoj určité značky nebo se obléká do oblečení, které má viditelnou značku. Díky Instagramu a influencerům je product placement ještě jednodušší, levnější a rozšířenější.
Event marketing
Firmy, které mají širší klientelu, mohou uspořádat společenskou, sportovní, kulturní i gastronomickou akci a pozvat tam své zákazníky. Je to příležitost, jak dostat online aktivity do offline světa a dát lidem vědět o novém produktu nebo službě prostřednictvím pozitivním zážitků. Taková akce v nich může vyvolat velký pocit důvěryhodnosti a díky tomu vás budou doporučovat dál mezi své přátele, rodinu a kolegy.